Reklamace, výměna nebo vrácení zboží

Potřebujete zboží vyměnit nebo vrátit ?

Vrácení nebo výměna zboží ve lhůtě 30 dnů od zakoupení

Ať už je důvod jakýkoli, prostě nám zboží, které vám nevyhovuje, pošlete zpět.

Abyste měli na rozhodování dost času, dáme vám 30 dnů, kdy můžete zakoupené, nepoužité zboží vrátit nebo vyměnit.

Jak postupovat ? Zboží vložte do obálky nebo krabice, pošlete na naši adresu Bewox s.r.o., Měšická 1725, 390 02 Tábor. Napište nám váš požadavek ( použít můžete náš formulář pro odstoupení od kupní smlouvy  ), tedy zda chcete zboží vrátit nebo vyměnit za jiné.

V případě výměny vám zašleme jiný kus zdarma, poštovné tedy již platit nebudete, doplatíte jen případný rozdíl v ceně výrobku.

Pokud chcete zboží vrátit, napište nám číslo účtu, na který vám máme poslat peníze.

 

Reklamace zboží

Reklamace řešíme bez odkladu, u nás 30 dnů na vyřízení čekat nebudete. Jakmile nám vadný kus přijde a reklamace bude oprávněná, pošleme vám nový výměnou nebo ihned vrátíme peníze.

Zboží pošlete na naši adresu Bewox s.r.o., Měšická 1725, 390 02 Tábor, přložte popis reklamace, jednoduše několika slovy popište závadu. Můžete použít náš formulář, který si můžete stáhnout zde, o závadě nás můžete informovat také emailem abychom o vaší zásilce věděli předem.

Zde si můžete stáhnout reklamační řád